152360
Book
In basket
Author
Minczakiewicz Elżbieta Maria. Red. Śliwerski Bogusław (1954- ). O (nie)skuteczności wychowania w szkole. Flanczewska Maria. Wychowanie do integracji jako zadanie w procesie kszta łcenia nauczycieli i uczniów. Ochonczenko Helena. Dostęp do edukacji dzieci i młodzieży niepełnosprawnej w świetle unormowań prawnych. Janiszewska-Nieścioruk Zdzisława. Samoocena w sferze fizyczno-ruchowej i intelektualnej dzieci z lekką niepełnosprawnością umysłową. Dyduch Ewa (1958- ). Kary w wychowaniu dziecka niepełnosprawnego Klaczak Marzena. Kary w wychowaniu dziecka niepełnosprawnego. Minczakiewicz Elżbieta Maria. Normalizacja życia rodziny nadzieją i szansą na pomyśl ny rozwój i przyszłość dziecka niepełnosprawnego. Szczęsna Hanna (1963- ). Bliskie i odległe skutki rozwodu rodziców dla dzieci i młodzieży oraz ich zależność od różnych czynników w ś wietle literatury i badań własnych. Zawiślak Aleksandra (1957-2012). Sytuacja materialna i mieszkaniowa absolwentów zasadni czych szkół zawodowych specjalnych (dla młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim). Korzon Aniela (1932- ). Znaczenie języka migowego we wczesnej komunikacji dzie ci z zaburzeniami słuchu. Gunia Grażyna. Diagnoza logopedyczna dziecka głuchego Baraniewicz Danuta. Diagnoza relacji rówieśniczych w klasie szkolnej. Mihilewicz Stanisława. Dysfunkcje w zakresie rozwoju psychomotorycznego dziec i z porażeniem mózgowym (mpd). Mastalerz Elżbieta. Rewalidacja dzieci przedszkolnych z zaburzeniami psych omotorycznego ich rozwoju. Płaszewska Maria. Determinanty rozwoju i wychowania dziecka z głęboką ni epełnosprawnością intelektualną (przykłady programów i sposoby ich realizacji). Dubowska Ada. Integracja w środowisku zamieszkania dzieci z mózgowym porażeniem (mpd). Hornik Beata. Integracja w środowisku zamieszkania dzieci z mózgowym porażeniem (mpd). Niebrój Lesław (1966-2017). Integracja w środowisku zamieszkania dzieci z mózgowym porażeniem (mpd). Jadamus-Niebrój Danuta. Integracja w środowisku zamieszkania dzieci z mózgowym porażeniem (mpd). Romanek Iwona. Poranny krąg, czyli stymulacja polisensoryczna według pór roku jako forma zajęć z dziećmi upośledzonymi umysłowo w stopniu umiarkowanym i znacznym. Minczakiewicz Elżbieta Maria. Zabawa w rozwijaniu sprawności fizycznej i umiejętnośc i komunikacyjnych u dzieci o opóźnionym lub zaburzonym rozwoju. Ostasz Jolanta. Postępowanie edukacyjne w metodzie Glena Domana na prz ykładzie pracy z dzieckiem z porażeniem mózgowym (mpd). Wielobób Maciej (1980- ). Elementy kinezjologii edukacyjnej w terapii specyficzn ych trudności w uczeniu się. Gajdzica Zenon. Wychowawcza funkcja podręcznika w procesie kształcenia uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną.
Availability:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 376 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 376 P (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Apel Twojego Dziecka ; O (nie)skuteczności wychowania w szkole / Bogusław Śliwerski ; Wychowanie do integracji jako zadanie w procesie kształcenia nauczycieli i uczniów / Maria Flanczewska ; Dostęp do edukacji dzieci i młodzieży niepełnosprawnej w świetle unormowań prawnych / Helena Ochonczenko ; Samoocena w sferze fizyczno-ruchowej i intelektualnej dzieci z lekką niepełnosprawnością umysłową / Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk ; Kary w wychowaniu dziecka niepełnosprawnego / Ewa Dyduch, Marzena Klaczak ; Normalizacja życia rodziny nadzieją i szansą na pomyślny rozwój i przyszłość dziecka niepełnosprawnego / Elżbieta Maria Minczakiewicz ; Bliskie i odległe skutki rozwodu rodziców dla dzieci i młodzieży oraz ich zależność od różnych czynników w świetle literatury i badań własnych / Hanna Szczęsna ; Sytuacja materialna i mieszkaniowa absolwentów zasadniczych szkół zawodowych specjalnych (dla młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim) / Aleksandra Zawiślak ; Znaczenie języka migowego we wczesnej komunikacji dzieci z zaburzeniami słuchu / Aniela Korzon ; Diagnoza logopedyczna dziecka głuchego / Grażyna Gunia ; Diagnoza relacji rówieśniczych w klasie szkolnej / Danuta Baraniewicz ; Dysfunkcje w zakresie rozwoju psychomotorycznego dzieci z porażeniem mózgowym (mpd) / Stanisława Mihilewicz ; Rewalidacja dzieci przedszkolnych z zaburzeniami psychomotorycznego ich rozwoju / Elżbieta Mastalerz ; Determinanty rozwoju i wychowania dziecka z głęboką niepełnosprawnością intelektualną (przykłady programów i sposoby ich realizacji) / Maria Płaszewska ; Integracja w środowisku zamieszkania dzieci z mózgowym porażeniem (mpd) / Ada Dubowska, Beata Hornik, Lesław Niebrój, Danuta Jadamus-Niebrój ; Poranny krąg, czyli stymulacja polisensoryczna według pór roku jako forma zajęć z dziećmi upośledzonymi umysłowo w stopniu umiarkowanym i znacznym / Iwona Romanek ; Zabawa w rozwijaniu sprawności fizycznej i umiejętności komunikacyjnych u dzieci o opóźnionym lub zaburzonym rozwoju / Elżbieta Maria Minczakiewicz ; Postępowanie edukacyjne w metodzie Glena Domana na przykładzie pracy z dzieckiem z porażeniem mózgowym (mpd) / Jolanta Ostasz ; Elementy kinezjologii edukacyjnej w terapii specyficznych trudności w uczeniu się / Maciej J. Wielobób ; Wychowawcza funkcja podręcznika w procesie kształcenia uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną / Zenon Gajdzica.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again