152611
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1995. - 203, [2] s. : il. ; 20 cm.
Marketing w turystyce - autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: - charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, - uwarunkowania określające strategie rynkowe, - sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, - wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych. Chociaż napisana z myślą o studentach, książka ta jest również ogromnie przydatna dla coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników biur i agencji turystycznych oraz wszystkich osób zainteresowanych problematyką turystyki i marketingu. Książka prof. dr hab. Jerzego Altkorna, wieloletniego wykładowcy w Akademii Ekonomicznej w Krakowie i autora licznych publikacji z dziedziny marketingu, od lat cieszy się uznaniem Czytelników. Napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w tak specyficznej dziedzinie, jak turystyka.
Availability:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 338.48 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 P (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again