152611
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1995. - 203, [2] s. : il. ; 20 cm.
Marketing w turystyce - autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: - charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, - uwarunkowania określające strategie rynkowe, - sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, - wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych. Chociaż napisana z myślą o studentach, książka ta jest również ogromnie przydatna dla coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników biur i agencji turystycznych oraz wszystkich osób zainteresowanych problematyką turystyki i marketingu. Książka prof. dr hab. Jerzego Altkorna, wieloletniego wykładowcy w Akademii Ekonomicznej w Krakowie i autora licznych publikacji z dziedziny marketingu, od lat cieszy się uznaniem Czytelników. Napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w tak specyficznej dziedzinie, jak turystyka.
Status dostępności:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Centrala Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 P (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej