152585
Książka
W koszyku
Działanie jako kategoria dydaktyczna / Wojciech Kojs. - Wyd. 2. - Katowice : Wydawnictwo UŚ, 1994. - 154, [1] s., [2] k. złoż. ; 21 cm.
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 1433)
Status dostępności:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Praca dla pracowników naukowych interesujących się problematyką dydaktyczną oraz dla studentów kierunków nauczycielskich. W kolejnych rozdziałach analizie poddano strukturę i funkcje metodologiczne działania oraz podjęto próbę zastosowania modelu działania do analizy uczenia się szkolnego. Omówiono kształcenie i nauczanie jako działania; zastosowano kategorię działania jako narzędzie do analizy celów kształcenia. W celu zasygnalizowania zagadnień metodologicznych, zamieszczono szkic "Badanie i projektowanie działań dydaktycznych".
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang., fr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej