152576
Book
In basket
Działanie jako kategoria dydaktyczna / Wojciech Kojs. - Wyd. 2. - Katowice : Wydawnictwo UŚ, 1994. - 154, [1] s., [2] k. złoż. ; 21 cm.
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 1433)
Availability:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Summary, etc.
Streszczenie: Praca dla pracowników naukowych interesujących się problematyką dydaktyczną oraz dla studentów kierunków nauczycielskich. W kolejnych rozdziałach analizie poddano strukturę i funkcje metodologiczne działania oraz podjęto próbę zastosowania modelu działania do analizy uczenia się szkolnego. Omówiono kształcenie i nauczanie jako działania; zastosowano kategorię działania jako narzędzie do analizy celów kształcenia. W celu zasygnalizowania zagadnień metodologicznych, zamieszczono szkic "Badanie i projektowanie działań dydaktycznych".
Language note
Streszcz. ang., fr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again