152708
Book
In basket
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wyd. 1, dodr. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217 s. : rys. ; 24 cm.
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej.
Availability:
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 213-217.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again