152517
Book
In basket
(Edukacja w Dialogu i Perspektywie)
Przedstawiona praca naukowa cechuje się ważnymi refleksjami dydaktycznymi godnymi zastosowania w procesach nauczania. W części pierwszej autorzy - pedagodzy z wielu ośrodków akademickich analizują nminimalizację niepowodzeń edukacyjnych jako priorytet w dziedzinie kształcenia. Szczególne miejsce poświęcono zatem przeciwdziałaniu i analizie niepowodzeń szkolnych, problemowi analfabetyzmu, motywowaniu do nauki uczniów sprawiających trudności wychowawcze. W części drugiej analizie poddane zostały relacje szkoły i środowiska jako przestrzenie edukacyjnego dialogu, omówiono kompetencje emocjonalne nauczyciela, ale także uwagę zwrócono na nowe tendencje w kształceniu, jakie niesie edukacja medialna. Przedstawiono także zagrożenia, jakie może powodować cyberświat.
Availability:
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 P (1 egz.)
Notes:
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet w Białymstoku. Wydział Pedagogiki i Psychologii
Language note
Tekst częściowo po rosyjsku, ukraińsku. Streszczenia angielskie, polskie przy pracach. Spis treści także po angielsku.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again