152611
Book
In basket
(Engram)
Starość i starzenie się społeczeństw staje się stopniowo coraz lepiej rozpoznanym problemem. Wyzwaniem pozostaje zdiagnozowanie, na ile starość można uczynić produktem i to rentownym. Autorki określają zakres, w jakim seniorzy wpisują się w najnowsze strategie marketingowe na rynku, w jakim zakresie ich zasoby stają się doceniane na rynku pracy (międzygeneracyjny mentoring) i jak oni sami rewolucjonizują technologię (telesenior). Bezsprzecznym atutem książki jest wpisanie się w najnowsze trendy badań społecznych dotykające aktualnych rewolucji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z nakierowaniem na mentoring międzygeneracyjny oraz żywo dyskutowaną dehumanizację medycyny w kierunku teleusług jako sposobów na redukcję kosztów starzenia się globalnego społeczeństwa.
Availability:
Centrala Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 P (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, filmografia na stronach 164-187. Indeksy.
Funding information note
Koszty wydania publikacji zostały dofinansowane ze środków Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy i Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again